2011. december 8., csütörtök

Modern Yuppie - Trend tippek férfiaknak

A yuppie kifejezés a 80-as évek Amerikájából származik(young urban professional) azokat a feltörekvő értelmiségieket nevezzük így, akik jól keresnek, karrieristák és általában munkaalkoholisták is. Szinte fanatikusan adnak külsejükre, odafigyelnek a legapróbb részletekre és kizárólag designer cuccokban járnak, fizetésük egyrészét csak erre fordítják. Megjelenésükkel, az általuk viselt márkákkal jelzik mindenki felé a hovatartozásukat, szociális helyzetüket, értékrendjüket. Az Egyesült Államokban, a yuppiek fénykorában léteztek márkanevek és hozzájuk kapcsolódó termékek, amelyek mondhatni kötelezőek voltak, azoknak akik  ehhez a réteghez akartak tartozni, ilyen volt például az Armani öltöny, Rolex óra vagy Bottega Veneta aktatáska. A yuppiek óta sok más kifejezés megjelent már újabb társadalmi csoportok megnevezésére, ilyen többek közt a metroszexuális jelző is, de mi most maradjunk a yuppieknál és
nézzük meg, miből válogathatnak a 2011-12-es szezonban napjaink fiatal feltörekvői.


ARMANI

ARMANI

ARMANI


RAY BAN


CARLO PIGNATELLI

CARLO PIGNATELLI








GUCCI





GUCCI





ALBERTO GUARDIANI




E. ZEGNA

E.ZEGNA



Furla for men 2011-12





E.ZEGNA



PRADA SZEMÜVEGKERET


G.FERRÉ

G.FERRÉ



SALVATORE FERRAGAMO "TRAMEZZA" NEVŰ KÉZZEL KÉSZÍTETT CIPŐJE




BOTTEGA VENETA

CANALI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz? Mond el a véleményed a témáról!